Skydeudvalg

Flugtskydning 2019

Vi vil igen i år arrangere et par flugtskydningsaftner på banen ved Birkesø. Benyt disse aftener til at få luftet bøssen og få en hyggelig aften med dine jagtkammerater. Vi mødes ved klubhuset på skydebanen kl .18.30 for dem som har lyst til at følges ad.

Tid og sted:
Onsdag d. 21. august 2019 kl. 18.30-21.00
Onsdag d. 28. august 2019 kl. 18.30-21.00

Skydevogn:

Foreningens skydevogn kan lejes for 300,- pr. dag. Har du i forbindelse med en jagt brug for et supplement, kan du eks.vis benytte muligheden for at leje skydevognen.
Pris: Leje af skydevogn 300,- pr. dag. Duer afregnes til 1,25 pr. stk (der må ikke komme genbrugsduer i maskinen)
Leje af vognen aftales med Roald Davidsen på nr. 26 85 74 50 eller mail: roald@halsogskaun.dk

Jagtfeltskydning

Skive jagtforening arbejder på at booke 1 skydehold, til foråret 2019 og igen i August. Skydningerne gennemføres i Karup. Der er plads til 6 skytter. Holde øje med foreningens FB side og hjemmesiden. Der skal bruges normalt ca. 50 skud og deltagelse koster ca. 200 kr. Tilmelding til Anethe Karlsen på mail jagtcocker@gmail.com eller sms til 40 35 06 33.

Hvad er jagtfeltskydning? Jagtfeltskydning med jagtriffel har til formål at dygtiggøre jagtriffelskytters i skydning i terræn under så jagtrelevante forhold som muligt. Der lægges ved denne skydning vægt på at øge riffelskyttens rutine i skud til mål på forskellige afstande og under tidspres. Endvidere tilstræbes det at opøve brugen af gode skydestillinger og hjælpemidler. Vi samler tilmeldingerne sammen og sætter hold efterhånden, som i melder jer til.

Vores sponsorer

Støt dem de støtter os!