Skive Jagtblæsere

Skive jagtblæsere mødes i Skive jagtforenings jagthytte hver onsdag aften. Begynderholdet har Martin K. Petersen som underviser og starter kl. 19.00 til 20.00. De mere øvede starter kl. 20.00 til ca. 21.30 med Tue Kristiansen & Hans Stephansen som undervisere. Der øves ikke i juni, juli og august samt uge 51 og 52. Der lægges stor vægt på det sociale og et godt kammeratskab, men også at alle får noget ud af vores øve aftener, så den enkelte bliver i stand til at blæse til jagterne.

Vi koncentrerer os hovedsageligt om DJ´s officielle jagtsignaler (se evt. her:
http://www.jaegerforbundet.dk/jagt/jagtaktiviteter/jagthorn/noder-til-djs-officielle-signaler), men enkelte ”lejligheds stykker” og andre relevante signaler, får vi også med.

Vi stiller til DJ’s årlige duelighedsprøve med de hold- og soloblæsere, der har lyst. Dette er bestemt ikke et krav.

Hvis du skulle have lyst til at blæse med eller blot vil se/høre, om det er noget for dig, er du meget velkommen til vores øve aftener.

Der er altid åben for ny tilgang.
Oplysning og tilmelding ved Tue Kristiansen, tlf.: 3092 2187.

Vores sponsorer

Støt dem de støtter os!